Sunday, November 6, 2011

Cuti Seminggu



Cuti seminggu memang sangat best andai diisi dengan membaca buku-buku kesukaan, buku yang dihadiahkan oleh orang dan buku yang kita banyak beli di kedai-kedai buku.

Saya juga seperti Ainul. Banyak sangat dah koleksi buku ni. Tak masuk lagi berpuluh2 buku yang lain yang berjaya di download dan disimpan dalam Kindle





Kita tunggu dan lihat bagaimana cuti ni. Tak boleh nak target tinggi sangat. Habis cuti je terus kena berhadapan peperiksaan MCQ internal medicine. Sengaja amik gamba sekali dengan buku-buku perubatan Davidson saya. Jeles lagi dengan Ainul. Boleh dia baca buku banyak-banyak cuti ni. Sudah lah cuti dua minggu lebih (maka ainul, jangan lupa updet2 sini. aci la kan? :D)

Sasaran sebelum habis tahun ini adalah menamatkan pembacaan untuk sembilan buah buku. (Sejak Jun yang lalu, saya menyasarkan untuk membaca 20 buah buku sehingga akhir tahun. Sekarang saya sudah berada dalam buku ke 12 :) )

Cerita Kindle nanti-nanti saya kongsikan. Tentang Room pun saya belum tulis lagi. Hu hu

Saya sebenarnya cemburu dengan Ainul, sebab dekat Jordan ada kedai buku yang marvellous macam tu.


Nota bawah sekali 

 Salam menyambut Eidul Adha buat pembaca yang singgah di sini dari Ainul dan Fathiyyah :)



1 comments:

. said...

salam 'alayk :)

request : nanti bila-bila dah habis baca, boleh tolong review kan "dalam dakapan ukhwah" ? :)

 

Template by Blogger Candy